Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 4 Απριλίου 2020

ΤΑΞΙΔΙ ΜΕ ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ 5


Η ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ
Έτος : 1905

Περιοχή: Βέρνη, Ελβετία

Αγαπητό ημερολόγιο,

Με τη χρονομηχανή μου έφτασα στη Βέρνη. Είμαι πολύ ενθουσιασμένη, γιατί στο σχολείο μας ζήτησαν να βιντεοσκοπήσουμε τη ζωή ενός ανθρώπου στο παρελθόν. Μάντεψε ποιον διάλεξα!

Άλμπερτ Αϊνστάιν: γεννήθηκε στη Βέρνη το 1870 και το 1905, εκέι που πήγα δηλαδή, ανακάλυψε τη θεωρία της ειδικής Σχετικότητας, αν και πήρε Νόμπελ για το Φωτοηλεκτρικό φαινόμενο.

Τον είδα! Με χαιρέτησε και τον ακολούθησα. Είχα τόσες απορίες και εξαπλάγην έτσι όπως τις εξηγούσε! Τόσο κατανοητά όσο και περίπλοκα ταυτόχρονα!

Το σημαντικότερο, μου εξήγησε την Ειδική Θεωρία της Σχετικότητας. Του είπε, μάλιστα, ότι στην εποχή μου αποδείχτηκε λάθος , δηλαδή πως στη Γενική Θεωρία της Σχετικότητας, υποστήριξε το λάθος σημαίο του νόμου της βαρύτητας του Νεύτωνα. Κατά τ’ άλλα, αυτά που έλεγε η Γενική Θεωρία της Σχετικότητας, ήταν ολόσωστα.

Είμαι υπερενθουσιασμένη που τον γνώρισα από κοντά και σίγουρα θα ξαναπάω να το δω! ( Σκέφτομαι να τον πάρω μαζί μου και στο μέλλον!).

Ν. Μ.- ΣΤ2

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου