Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 4 Απριλίου 2020

ΤΑΞΙΔΙ ΜΕ ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ 3


          Πριν από πολλά χρόνια ανακάλυψα πως μέσα σε μια μέρα, πολλά πράγματα του σπιτιού εξαφανίζονταν. Παραξενεύτηκα και άρχισα να ψάχνω στο διαδίκτυο, για να καταλάβω τι ακριβώς συμβαίνει. Μπήκα σε πολλές ιστοσελίδες, αλλά δεν βρήκα τίποτα σχετικό και απογοητεύτηκα.
          Οι γονείς μου πρότειναν να φτιάξω με την κολλητή μου μια χρονομηχανή, για να λύσω το μυστήριο. Μαζέψαμε διάφορα υλικά, που θα μας ήταν χρήσιμα. Μέσα σε μια ώρα είχαμε συναρμολογήσει τα πάντα. Μας έλειπε όμως κάτι πολύ σημαντικό. Ένας ηλεκτρονικός υπολογιστής, που θα ήταν ο εγκέφαλος της συσκευής μας. Έτσι η κολλητή μου πρόσφερε τον δικό της, για να τελειοποιήσουμε τη χρονομηχανή μας.
       Όταν είδαμε ολοκληρωμένη τη συσκευή μας, ήμασταν πολύ χαρούμενες! Ήμασταν έτοιμες για ταξίδια και περιπέτεια! Αποφασίσαμε να πάμε στο μέλλον. Το μέρος ήταν πολύ περίεργο. Σαν αυτά που βλέπουμε στις ταινίες επιστημονικής φαντασίας. Αρχικά νιώσαμε φόβο, μέχρι που συναντήσαμε έναν περίεργο άνθρωπο, αλλά καλοσυνάτο. Του εξηγήσαμε τι συμβαίνει και τον ρωτήσαμε αν μπορεί να μας βοηθήσει. Μας είπε ότι θα πρέπει να πάμε στο παρελθόν και όχι στο μέλλον. Δηλαδή λίγο πριν από τη στιγμή που άρχισαν να χάνονται τα αντικείμενα.
     Τότε ρυθμίσαμε τη μηχανή μας για να πάμε πίσω. Η αποστολή μας ολοκληρώθηκε, όταν μάθαμε ότι τα αντικείμενα τα έκρυβαν οι γονείς μου, για να με πείσουν ότι έπρεπε να φτιάξω μια χρονομηχανή! Γελάσαμε πολύ με τη φίλη μου και αποφασίσαμε να γυρίσουμε στο παρόν.
           Μετά από αυτή την περιπέτεια η χρονομηχανή κλείστηκε στην αποθήκη για μεγάλο χρονικό διάστημα. Αφού πέρασε αρκετός καιρός η φίλη μου σκέφτηκε να την ξαναχρησιμοποιήσουμε, αλλά της εξήγησα ότι μπορεί να ήταν επικίνδυνο. Αν και δεν είμαι απόλυτα σίγουρη ότι δε θέλω να την ξαναχρησιμοποιήσουμε... 

Α.Μ. - ΣΤ2

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου