Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 3 Απριλίου 2020

ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ - ΗΜΕΡΑ 1


Περιστέρι, 23/3/2020
Γεια σας αγαπητά  μου παιδιά,
Σας ετοίμασα μερικές «αποστολές» , έτσι απλά για να «ξεσκουριάσουμε» λίγο. Οι πρώτες σας αποστολές έχουν σχέση με τα Μαθηματικά -  την Γεωγραφία – την Γλώσσα και την Ιστορία
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
( πατημένο control =Ctrl και κάνω «κλικ» πάνω στο σύνδεσμο) 
Το παραπάνω link ( σύνδεσμος) σας οδηγεί σε μια επιφάνεια εργασίας με τίτλο: « Μαθηματικά ΄ΣΤ τάξης – ΕΝΟΤΗΤΑ 2 ΕΞΙΣΩΣΕΙΣ -  Επανάληψη στις εξισώσεις»
Αν κάνετε «κλικ» στα κουμπιά που έχει από κάτω με τα μπλε γράμματα, σας  «ανοίγει» διάφορα κουίζ, για να κάνετε επανάληψη  στις εξισώσεις.
Τα προβλήματα που έχει δεν ανοίγουν.

ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
( πατημένο control =Ctrl και κάνω «κλικ» πάνω στο σύνδεσμο) 
Το παραπάνω link σας οδηγεί  σε μια επανάληψη της ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΄Γ της Γεωγραφίας: « Η Γη ως χώρος ζωής του ανθρώπου», μπορείτε να κάνετε τα κουίζ που έχει από κάτω, σαν επανάληψη. Το  κουίζ 3 δεν λειτουργεί.

ΓΛΩΣΣΑ – ΙΣΤΟΡΙΑ
( πατημένο control =Ctrl και κάνω «κλικ» πάνω στο σύνδεσμο) 
Το παραπάνω link σας οδηγεί στην ενότητα της Γλώσσας, ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ ΑΦΙΕΡΩΜΈΝΗ ΣΤΗΝ 25η Μαρτίου 1821.
Ακολουθήστε τις οδηγίες που λέει ο τίτλος « η επανάσταση του 1821» - είναι μια εφαρμογή που μπορείτε να κατεβάσετε στον υπολογιστή σας και σας κάνει μια πολύ καλή περιήγηση σε όλη την επανάσταση. Ευκαιρία να θυμηθούμε όσα κάναμε στην τάξη. Η εφαρμογή ανοίγει, αφού πρώτα την κατεβάσετε.
Δείτε επίσης :  “Η Επανάσταση του 1821″ χρονικό , βιογραφίες , πινακοθήκη  κλπ κείμενα, ιστορική επιμέλεια: Βαγγέλης Δρακόπουλος
Και το βίντεο στο τέλος: 1821, η ελληνική επανάσταση - ΙΣΤΟΡΙΚΟ

Για όσους θέλουν να κάνουν και κάτι «γραπτώς», σας στέλνω εργασίες σε μορφή word.  Μπορείτε να τις κάνετε με δύο τρόπους: είτε γράφοντας πάνω στο φύλλο word τις απαντήσεις σας, είτε τις κάνετε εκτυπώνοντας το φυλλάδιο , με το μολυβάκι σας.
Μπορείτε να μου τα στείλετε για έλεγχο – παρατηρήσεις, είτε μέσω mail είτε μέσω viber ( βγάζοντας το φυλλάδιο μια φωτο).
Αν δεν υπάρχει εκτυπωτής να εκτυπώσετε, μπορείτε στο Πρόχειρο τετράδιό σας, να γράψετε τις απαντήσεις κάθε εργασίας και να μου τις στείλετε με κάποιον από τους παραπάνω τρόπους ( φωτό και μέσω mail ή viber)

ΥΓ: Μέχρι στιγμής, μου έχουν απαντήσει στο αρχικό mail , μέσω των γονέων τους,  η Ανατολή, ο Γιάννης, ο Γρηγόρης, η Αλεξία και ο Σπύρος. Παρακαλώ, απαντήστε μου αν μπορείτε και οι υπόλοιποι, έστω να δω αν είστε καλά.

ΥΓ 2: Παιδιά μου θα χρειαστώ μια βοήθεια. Το mail που είχα από την Κιάρα, δεν ισχύει. Δεν μπόρεσα μέχρι τώρα να επικοινωνήσω μαζί της. Επίσης, δεν μπόρεσα με τον Στάθη, τον Εράλντο και τον Άγγελο. Αν μπορέσετε να μιλήσετε μαζί τους, στείλτε τους  το mail μου και τα τηλ. μου.  Θα προσπαθήσω κι εγώ ξανά να τους βρω μέσω τηλ. Σας ευχαριστώ πολύ.
ΥΓ3: Οι εργασίες δεν είναι για μια ημέρα. Είναι για ολόκληρη την εβδομάδα! Μην αγχώνεστε. Έχετε χρόνο πολύ. Δουλέψτε ήρεμα και προσεκτικά. Κάντε από κάτι κάθε μέρα.
ΥΓ 4: Θα χαρώ πολύ να μου στέλνετε τα νέα σας – τις προτάσεις σας – τις απορίες σας για οτιδήποτε θεωρείτε σημαντικό, εσείς και οι γονείς σας φυσικά.

Σας εύχομαι καλή δουλειά!! Προσέχουμε τον εαυτό μας, προστατεύουμε εμάς και τις οικογένειές μας, ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ.

Με αγάπη
Ο δάσκαλός σας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου