Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 4 Απριλίου 2020

ΤΑΞΙΔΙ ΜΕ ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ 2


Μία περιπέτεια στο μέλλον.

  Πριν λίγες ημέρες μου συνέβη κάτι απίστευτο. Καθόμουν στο δωμάτιό μου και διάβαζα ιστορία όταν άκουσα ένα θόρυβο στο πατάρι του σπιτιού μου. Αμέσως πήγα να κοιτάξω και βρήκα μία παράξενη μηχανή που έμοιαζε σαν φωτογραφικός θάλαμος. Από περιέργεια μπήκα μέσα και τότε η περιπέτεια μου ξεκίνησε.
  Ξαφνικά βρέθηκα σε έναν κόσμο που δεν έμοιαζε με τον κόσμο που είχα αφήσει.Τελικά, ο «φωτογραφικός θάλαμος» ήταν μία χρονομηχανή που με μετέφερε στη Γη χίλια χρόνια μετά. Εδώ, οι άνθρωποι πολεμούν με εξωγήινους για το ποιος θα επικρατήσει στον πλανήτη Γη. Τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα και οι άνθρωποι υποφέρουν.
  Μιλάω με κάποιους ανθρώπους και μου εξηγούν ότι είναι η πρώτη φορά που βιώνουν πόλεμο. Αμέσως αποφασίζω να κανονίσω συνάντηση και με τις δύο πλευρές, γιατί έχω μία ιδέα στο μυαλό μου. Όταν όλοι είναι παρόντες τους διαβάζω την ιστορία του Α’ και Β’ παγκοσμίου πολέμου. Μαθαίνουν όλοι τι είναι πόλεμος και τι καταστροφικές συνέπειες έχει για όλους. Καταλαβαίνουν ότι κανένας δεν βγαίνει νικητής από έναν πόλεμο και αποφασίζουν να μην κάνουν τα ίδια λάθη που έκαναν οι άνθρωποι του παρελθόντος. Αντιλαμβάνονται την αξία της ειρήνης και ενώνουν τις δυνάμεις τους για το καλό όλων.
  Νιώθω ανακούφιση και περηφάνια που κατάφερα να τους βοηθήσω. Συνειδητοποιώ ότι το μέλλον και το παρελθόν δεν είναι τόσο διαφορετικά μεταξύ τους. Όμως, όλα τα πλάσματα μπορούν να παραδειγματιστούν από το παρελθόν και να μην ξανακάνουν τα ίδια λάθη.
  Χαρούμενη που τους βοήθησα ξαναμπαίνω στην χρονομηχανή μου και επιστρέφω στο παρόν. Μακάρι και στο παρόν να μπορούσε ένας άνθρωπος από το μέλλον να τους διδάξει το παρελθόν.    

Μ. Μ.- ΣΤ2

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου