Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 3 Απριλίου 2020

ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ - ΗΜΕΡΑ 2


Περιστέρι, 29 Μαρτίου 2020
Αγαπητά μου παιδιά γεια σας,
Είμαι καλά και το ίδιο εύχομαι για σας και την οικογένειά σας! Μου λείπετε όλοι πάρα πολύ! Νοστάλγησα την τάξη μας, τα γέλια σας, τις συζητήσεις που κάναμε …ΟΛΑ! Σκέφτηκα, όσο καιρό θα είμαστε μακριά, αλλά ταυτόχρονα και κοντά, να μας αποκαλώ όλους κι εσάς κι εμένα,             « εξερευνητές», μιας και θα  εξερευνούμε μαζί τη γνώση και θα προσπαθούμε να τη θυμηθούμε, για να μην ξεχάσουμε τίποτα, ούτε τα σημαντικά ούτε τα ασήμαντα! Είστε έτοιμοι μικροί «εξερευνητές»; Σας ετοίμασα τις επόμενες αποστολές σας! Είστε έτοιμοι να τις αντιμετωπίσετε;; Πάμε, λοιπόν…

ΑΠΟΣΤΟΛΗ 1ηΓραπτή έκφραση ( στο τετράδιό μας ή σε ένα φύλλο χαρτί ή σε ένα φύλλο word, όπου μπορείτε!)
Είστε δημοσιογράφος και σας ανέθεσαν από την εφημερίδα που εργάζεστε να γράψετε ένα άρθρο για την επιδημία που περνάει η χώρα μας, την επιδημία του Κορωνοϊού.
ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ:
Ø  Το άρθρο χρειάζεται έναν ωραίο τίτλο, που να προκαλεί το ενδιαφέρον του αναγνώστη. Συνήθως οι τίτλοι των άρθρων είναι ονοματικές προτάσεις ( χωρίς ρήμα)
Ø  Σε ένα άρθρο προσπαθώ να δώσω απαντήσεις στα ερωτήματα που έχουν οι πολίτες σχετικά με το θέμα μου ( δηλαδή την επιδημία του Κορωνοϊού): πού – ποιος – πότε – πώς – τι;
Ø  Λεξιλόγιο:
Κάνω έναν κατάλογο με λέξεις που θέλω να γράψω μέσα στο άρθρο. Αυτές οι λέξεις πρέπει να έχουν ενδιαφέρον, να είναι σχετικές με το θέμα και να δείχνουν πόσο καλά γνωρίζω το θέμα.
Ø Γραμματική:
Επιλέγω σε ποια φωνή θα βάλω τα ρήματά μου. Η ενεργητική φωνή δείχνει μια αμεσότητα ( σαν να ζω ο ίδιος αυτό που γράφω). Η παθητική φωνή δημιουργεί μια απόσταση ( σαν να βλέπω τα πράγματα από μακριά). Ο χρόνος που χρησιμοποιώ είναι ενεστώτας ή αόριστος  (εξαρτάται, αν γράφω για κάτι που γίνεται τώρα ή έγινε στο παρελθόν)
Ø  Τελειώνω το άρθρο μου: με ένα ερώτημα
ή έναν προβληματισμό ή με κάποιο τρόπο που θα κάνει τους αναγνώστες να σκεφτούν πάνω στο θέμα του άρθρου μου.
Ø  Μπορώ, αν θέλω, να βάλω και εικόνες στο άρθρο μου
Ø  Συζητήστε το θέμα με τους γονείς σας, μοιραστείτε τις σκέψεις και τις ιδέες σας.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ 2η – Γλώσσα
Κάνω επανάληψη από τα βιβλία μου ( Γλώσσας – Γραμματικής) και από τα τετράδιά μου, στη Γραμματική της Ενότητας 1:
Ø Λέξεις με όμοια σύμφωνα
Ø Τους χρόνους των ρημάτων ( όλους πολύ καλά!)
Ø Εκφράσεις χρόνου ( χρονικά επιρρήματα – χρονικές προτάσεις – φράσεις που εκφράζουν χρόνο)
Αφού κάνω σωστή επανάληψη, κάνω το φυλλάδιο: ΓΛΩΣΣΑ 2
ΣΥΜΒΟΥΛΗ: ΚΑΝΤΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΣΤΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ: χρησιμοποιήστε τα βιβλία σας – τα φυλλάδια που κάναμε από την ενότητα – τα τετράδιά σας – τη Γραμματική σας!
Για όσους έχουν τη δυνατότητα υπολογιστή:
Υπάρχει ένα πολύ ωραίο κουίζ, πάνω στην ΕΝΟΤΗΤΑ 1 της Γλώσσας, με 15 μικρές ασκήσεις, που γίνονται εύκολα στον υπολογιστή σας! Για να το βρείτε ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο:

αν σας «ανοίξει» παράθυρο με YES – ΝΟ , επιλέξτε NO
Για να κάνεις τα κουίζ, κάνεις «κλικ» πάνω στην εικόνα που θα σου βγάλει! Έχει και «πόντους» και μπορείς να το επαναλάβεις όσες φορές θέλεις!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ 3η  - Μαθηματικά
Κάνω επανάληψη στις εξισώσεις με τη βοήθεια του Φυλλαδίου: ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 2
Εννοείται, ότι μπορείτε να λύσετε τις ασκήσεις και στο Τετράδιό σας!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ 4η – Φυσική
Ø Κάντε πολύ καλή επανάληψη στην ΕΝΟΤΗΤΑ: ΜΕΤΑΔΟΤΙΚΕΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ( είναι και επίκαιρο!!!) και στη συνέχεια κάντε το Φυλλάδιο : ΦΥΣΙΚΗ – ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ
Για όσους έχουν τη δυνατότητα υπολογιστή:
Ø  Ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο για να κάνετε διάφορα κουίζ και παιχνίδια για να επαναλάβετε όσα μάθε με για τις ΜΕΤΑΔΟΤΙΚΕΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ

Για όσους έχουν τη δυνατότητα υπολογιστή:
Ø  υπάρχει μερικά εύκολα «παιχνίδια» με τους ήρωες του 1821, που μπορείτε να τα κάνετε μόνοι σας ή με τους γονείς σας ή με τα αδέρφια σας. Είναι εύκολα, διασκεδαστικά και θα περάσετε ευχάριστα την ώρα σας, στον παρακάτω σύνδεσμο:

Πως μπορείτε να γράψετε τις εργασίες:

v Αν κάποιοι από εσάς είστε εξοικειωμένοι με το  word , μπορείτε άνετα να γράψετε τις εργασίες σας σε ένα φύλλο word
v Αν δεν θέλετε το word, μπορείτε άνετα να γράψετε τις εργασίες σας στο τετράδιο σας ή σε απλό φύλλο χαρτί. ΠΡΟΣΟΧΗ: ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΘΑΡΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ

Πώς στέλνω τις εργασίες μου;
v Μπορείτε να τις στείλετε μέσω mail ( το word ή τη φωτό από το τετράδιο σας)
v Μπορείτε να τις στείλετε μέσω viber τραβώντας μια φωτό την εργασία που γράψατε στο τετράδιο
v Με τους ίδιους τρόπους μπορείτε να στέλνετε και τα φυλλάδια που σας στέλνω

ΠΡΟΣΟΧΗ!!
Για να ανοίξουν οι σύνδεσμοι κάνουμε ένα από τα παρακάτω:
v Κρατάμε πατημένο το πλήκτρο control στον υπολογιστή μας και πάμε με το «ποντίκι» πάνω στον σύνδεσμο και κάνουμε αριστερό «κλικ»
ή
v Πηγαίνουμε στον σύνδεσμο, κρατάμε πατημένο το αριστερό ¨κλικ», και το σέρνουμε πάνω στον σύνδεσμο, ώστε να τον «μαυρίσουμε» ολόκληρο. Πατάμε δεξί «κλικ» πάνω στον μαυρισμένο σύνδεσμο. Από το « παράθυρο» που ανοίγει επιλέγουμε με αριστερό «κλικ» : αντιγραφή. Ανοίγουμε το «ψαχτήρι» μας και πηγαίνουμε πάνω πάνω, αριστερά, στη «μπάρα  αναζήτησης», αυτό που έχει μπροστά το συμβολάκι με το μεγενθυντικό φακό. Πατάμε δεξί «κλικ» πάνω στο κουτάκι και στο παράθυρο που ανοίγει επιλέγουμε με αριστερό «κλικ»: επικόλληση. Πατάμε το κουμπί enter στον υπολογιστή μας. Αυτό ήταν…

ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΜΕ! ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ! ΥΠΟΜΟΝΗ!
Ο μεγάλος συγγραφέας Ν. Καζαντζάκης έλεγε:
« Το σίδερο, η πέτρα και το ατσάλι δεν αντέχουν, καταστρέφονται. Ο άνθρωπος, τα αντέχει ΟΛΑ!»
Με πολύ αγάπη,
Ο δάσκαλός σας
ΥΓ: Σας στέλνω και κάποιο υλικό που μου προώθησε η κ. Ανατολή και αφορά τη Φυσική Αγωγή…
ΥΓ2: Σας αποστέλλω και το πρόγραμμα της Εκπαιδευτικής Τηλεόρασης, που ξεκινά από την Δευτέρα, 30 Μαρτίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου